Jason Mraz-Im yours

Jason Mraz- I’m yours
  
 
 B
Well  you done done me and you bet i felt it
   F#
I tried to be chill but you're so hot that I melted
   G#m                                        E
I fell right through the cracks  and now i’m trying to get back
            B
Before the cool done run out i’ll be giving it my bestest
     F#
And nothing's gonna stop me but divine intervention
   G#m                           E
I reckon it's again my turn… to win some or learn some

(Estribillo)

B           F#
I won't hesitate no more
   G#m              E
no more  it cannot wait  i'm yours

B                                     F#
Well open up your mind and see like me
                                       G#m
Open up your plans and then you're free
                                      E
Look into your heart and you'll find love love love
B                                                   F#
Listen to the music of the moment maybe sing with me
                      G#m
I like peacefull melody
                                    E                   F(b5)
It's your god-forsaken right to be love love loved love loved

    B           F#
So  i won't hesitate no more
   G#m             E
no more  it cannot wait  i'm sure
           B             F#                G#m
there’s no need to complicate  our time is short
            E
this is our fate  i’m yours

B       F#/A#             G#m
Do  do  do  do  do  do  do  do  do
  F#                  E      F(b5)
Do  do  do  do  do  do  do  do

B
I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
      F#
And bending over backwards just to try to see it clearer
         G#m
But my breath fogged up the glass
          E
And so i drew a new face and i laughed
    B
I guess what i'm a saying is there ain’t no better reason
    F#
To rid yourself of vanities and just go with the seasons
     G#m
It’s what we aim to do
   E
Our name is our virtue
B            F#
I won't hesitate no more
   G#m              E
No more  it can't i wait  i'm sure
           B             F#                G#m
There’s no need to complicate  our time is short
              E
It can´t not wait  i’m yours
B            F#
I won't hesitate no more
   G#m            E
No more it cannot wait  i'm sure
           B             F#                G#m
There’s no need to complicate  our time is short
              E
It can´t not wait  i’m yours.

Jason Mraz- I’m yours (Español-Traduccion) 
  
Bien tú hiciste me hiciste

y puedes apostar que lo sentí

yo trate de relajarme pero tú eres

tan ardiente que yo me derretí

caí justo en las grietas

y estoy tratando de volver
 
Antes que el frio se acabe

estaré dando mi mejor prueba

y nada va a detenerme

a excepción de una intervención divina

reconozco que es otra vez

mi turno para ganar o aprender algo

Pero no quiero esperar más, no más

no puedo esperar, soy tuyo
 
Bueno abre tu mente

y mira como lo hago yo

extiende tus planes y diablos eres libre

busca dentro de tu corazón y encontraras amor ,amor ,amor ,amor

Escucha la música en su momento

y quizás cantes conmigo

ah! todas las melodías pacificas

es tu derecho divino ser amada (x5)

Por eso no quiero esperar más, no más

no puedo esperar estoy seguro soy tuyo

No hay necesidad de complicarse

nuestro tiempo es corto

esto es nuestro destino, soy tuyo

He estado gastando durante mucho tiempo

viendo mi lengua en el espejo

y siendo honesto solo para verlo claro

pero mi aliento empaña el vidrio

y por eso dibujo una nueva cara y rio

Supongo que lo que quiero decir

es que no hay mejor razón

que deshacerte de tu vanidad

e ir solo con las estaciones

es el objetivo que tenemos que cumplir

nuestro nombre es nuestra virtud

Por eso no quiero esperar más, no más

no puedo esperar estoy seguro soy tuyo

No hay necesidad de complicarse

nuestro tiempo es corto esto es nuestro destino, soy tuyo

Bien no, bueno extiende tu mente

y mira como yo

extiende tus planes y diablos eres libre

busca dentro de tu corazón

y encontraras que el cielo es tuyo



No por favor, no por favor, por favor no

no hay necesidad de complicarse

porque nuestro tiempo es corto

esto es nuestro destino, soy tuyo
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Buscar Acordes

Páginas vistas hoy